Εξουσιοδοτημένο άτομο
ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Σε περίπτωση που ο Αγοραστής έχει παράπονο ή διαφορά με τον Πωλητή και αυτή δεν μπορεί
να επιλυθεί με φιλικό διακανονισμό, ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να κινήσει διαδικασία
εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών.
Η εταιρεία CLICKSHOP DIGITAL d.o.o. για εμπόριο δεν αναγνωρίζει κανέναν πάροχο
εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών καταναλωτών ως αρμόδιο για την επίλυση διαφορών
που μπορεί να εγείρει ο καταναλωτής, σύμφωνα με τον Νόμο 4512/2018 (άρθρα 74–89), εκτός
εάν αυτό προβλέπεται ρητά από ειδική νομική υποχρέωση.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και
του Συμβουλίου, ο Αγοραστής μπορεί να υποβάλει το παράπονό του και μέσω της Ευρωπαϊκής
πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ODR), η οποία είναι διαθέσιμη στον
παρακάτω σύνδεσμο:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Την πλατφόρμα μπορούν να χρησιμοποιούν όλοι οι καταναλωτές που έχουν τη μόνιμη
κατοικία τους στην ΕΕ και επιθυμούν να υποβάλουν παράπονο σχετικά με προϊόν ή υπηρεσία
που αγοράστηκε μέσω διαδικτύου.
Συνιστούμε στους Αγοραστές, πριν ξεκινήσουν οποιαδήποτε επίσημη διαδικασία, να
επικοινωνήσουν πρώτα με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στη διεύθυνση e-mail:
info@scrollnest.gr, προκειμένου να επιδιώξουμε φιλική και άμεση επίλυση του ζητήματος.